Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Vrácení zboží a stížnosti

Vrácení zakoupeného zboží

  1. V souladu s platnými právními předpisy má spotřebitel právo vrátit objednaný výrobek bez udání důvodu do 14 dnů od jeho obdržení s tím, že služby a výrobky, od kterých nelze v souladu s platnými právními předpisy odstoupit, vrácení nepodléhají. Ustanovení tohoto článku. se přiměřeně použije na zrušení smlouvy o účtu.
  2. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí zákazník informovat společnost Almarina Trade Gąsiorowski Jażdziewski Spółka Komandytowa, ul. Chwaszczyńska 137B, 81-571 Gdynia, e-mailová adresa: info@humbi.eu o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením.
  3. V případě odstoupení od smlouvy nese zákazník náklady na vrácení zboží společnosti Almarina Trade. 
  4. Vrácení peněz (cena zakoupeného zboží a náklady na poštovné zákazníkovi) bude provedeno neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy. Použití vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy však není povinné. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, aby zákazník zaslal informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
  5. Při zasílání výrobku zpět společnosti Almarina Trade se zákazník zavazuje řádně jej chránit před poškozením během přepravy.
  6. Vrácené zboží zasílejtekurýrní službou nebo poštou Poczta na adresu:
    Almarina Trade
    ulice Chwaszczyńska 137B
    81-571 Gdyně
  7. Zásilky na dobírku nepřebíráme.


 

Stížnosti

Pokud je výrobek zakoupený v našem obchodě vadný nebo poškozený, obraťte se na naše reklamační oddělení e-mailem na adrese info@humbi.eu Naši konzultanti se budou snažit problém co nejrychleji vyřešit.
Pozor: Pokud zásilka vykazuje známky poškození, sepište prosím protokol o poškození. Moto lze provést za přítomnosti kurýra nebo prostřednictvím online formuláře na webových stránkách dopravce. V případě doručení do balíkomatu, pokud má zásilka viditelné poškození, vyberte na balíkomatu možnost "Mám k zásilce připomínky"".
Aby byl proces hladký, měla by žádost obsahovat:
  • Číslo objednávky nebo jiné údaje identifikující nákup
  • Jméno žadatele
  • Jakého výrobku se stížnost týká a popis závady
  • Dodací adresa
  • Pokud je to možné, přiložte také fotografie nebo video ukazující problém. Tím se výrazně zkrátí doba vyřizování stížností


 


 


Výměna zboží

Výměny neprovádíme. Pokud výrobek, který jste obdrželi, nesplňuje očekávání, vraťte jej a objednejte si nový. Původní objednávka bude proplacena.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb soubory cookie v souladu s
Zavřít
pixel